هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةعمرىمجلةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» دخول
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس يناير 28, 2016 11:02 am من طرف الشبح

» اعتــــــــــــــرف..
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس يناير 28, 2016 10:59 am من طرف الشبح

» رمضان كريم
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالإثنين يونيو 15, 2015 6:27 am من طرف كرم احمد

» بمناسبة رمضان كولكشن نغمات وادعيه دينيه واسلاميه
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالإثنين يونيو 15, 2015 6:20 am من طرف كرم احمد

» تعبيرات اطفال
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالإثنين يونيو 15, 2015 6:10 am من طرف كرم احمد

» برامج لازالة auto run من الفلاشات والجهاز
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس مارس 05, 2015 6:09 pm من طرف الشبح

» ماذا تتمنى فى حياتك ؟
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالثلاثاء يوليو 23, 2013 6:06 am من طرف الشبح

» مفاجأة اليوم فلوس وتوكنات فى العاب الفيس والاكثر شهره top eleven
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالثلاثاء يوليو 23, 2013 5:39 am من طرف الشبح

» تحديث file exe pes 2013 v1.4
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالثلاثاء مايو 14, 2013 11:25 am من طرف الشبح

» سيارة BMW للبيع
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالسبت مارس 23, 2013 8:07 pm من طرف الشبح

» صور الجن التى رعبت قلوب الملايين حول العالم .. مفاجاءه
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس فبراير 28, 2013 7:09 pm من طرف الشبح

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الشبح
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyوهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت I_back10وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Empty 
ليالي
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyوهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت I_back10وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Empty 
بطله ذاتها
Qeen of mourning
حبيبة
منبع الاحساس
spider
Asi
سندريلا
كرم احمد

وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت

sanaa
احمدالطيب
ليالي
دتش
سمر
بطله ذاتها
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt
انثى عدد المساهمات : 1021

وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Empty
مُساهمةموضوع: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالثلاثاء مارس 16, 2010 9:57 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
جملــه

كـانت .. ولازالـت .. وستـزال
تتكــرر
على لسان ناس كتيـر بمجرد ما يشوفوا ...
واحـده متعلقـه في دراع واحـد
وهو عمـال يلعب في شعرها
وشغاليـن حب ايه ..
اللـه ينـور
اول حد هيتقال عليه كلام طبعا البنت
واهلها ..
واللي رباها ..
على الرغم ان اهلها ما يعرفوش هيا فين
ولا مع مين ..
ممكن ما يكونش غفله منهم وبس
اد ما هي كمان ثقه فيها
بس هيا خاينـه ...
خانت ثقـة اهلهـا فيها
طـب ليـه يابنت الناس
تجيبي الكلام لنفسك ولاهلك؟؟ ..
عشان ايـه ؟؟ ..
عشـان الحـب
اللي يخلي الناس يتكلموا
عنك بالوحش
ويطلع عليكي سُمعه وحشه
بيحبـك؟؟ ..
متأكده ان ده حب؟؟ ..
انت بقى
متأكد ان البنت
اللي كدبت على اهلها وخانت ثقتهم فيها
عشانك وعشان تخرج معاك
هتصـون اسمــك؟؟ ..
اللي خلاها تكدب وتخون عشانك في يوم
يخليهـا تكـدب وتخـون
عشان حـاجه او حـد اغلى منك
انا عاوزه اعرف بتتسلـى ؟؟ ..مثلا
ولا بتجـرب ؟؟ ..
واهي الحيـاه تجـارب
علـى لسـان اكتـر من شـاب
اتقـالت
ان مش لازم البنت اللي احبها في يوم من الايام
اتجوزها
يعني انتي مجرد تجربه او لعبة تسليه
في حياته
الحـب
مش كـلام
ولا احـاسيس
وبس
الحـب
فعـل
وخوف ع اللي بتحبه
من كلمه من حد ما يسواش
على حبيبتك لو بتحبها بجد
ما تستناش يتقال عليها حاجه
وانتـي
لو غاليـه بجـد
هيحتـرمك اوي
وهيحبـك اكتر
وهيبقى عـاوز دي تبقـى بجد
انتي غاليـه
واتخلقتـي جوهره غاليـه
ماترخصيش نفسـك بايدك
عشـان
الجـرح بيوجـع ..
والصدمـه بتوجـع

ليه ماتحبيش صح وفى حدود الثقه اللى ادوهالك اهلك .. ليه ماتقوليش وتفهمى اهلك انتى بتعملى ؟؟؟؟؟؟؟

مشكله ....... الحب الخاطئ اللى بيخلينا نفقد المعنى الحقيقى المحترم للحب.......
مشكله.......... نظره الناس للبنت فى تصرفاتها (عن الحب الخاطئ) بأنها غلطانه اكتر من الولد.....

كتييييييييييييييييييييييييييييير
بيحصل وبنشوف الحب اللى بالشكل ده وكتيير بنشوف انهم بيطغاضوووو عن حاجات كتيير غلط وهما مقتنعين من جواهم انها غلط وبيعملوها ويقولوا اصلنا بنحب ولازم نعيش اللحظه بجد

وكتيير وكتيير وكتيير وكتيير وكتيير

عايزه اعرف ايه رايكم فى المشكله دى واد شوفتوا ناس كده وايه اللى حصلهم بعد ماعاشوا اللحظه .......ولو ممكن نقدلهم نصيحه ... ممكن نقول ايه

وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت 868695

سمر
عضو نشط
عضو نشط
سمر

Saudi Arabia
انثى عدد المساهمات : 173

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأربعاء مارس 17, 2010 3:23 am

موضوع رائع سلمت يمناك
الحب بالنسبه ليه الى نهايته مو ارتباط ما فش حب اصلا
الواحد لو شاف وحد تناسبه وعجبته يجى البيوت من ابوبها وتكون نيته فعلا الارتباط مو يجرب حاجه اسمها حب لو تفهموا مبررروك عليهم ولو ربى ما كتب نصيب كل واحد بطريقه
ويارب كل وحده تدرك خطاءها قبل ما يفوت الاوان وترجع عقلها لانه الى بحبك يخاف عليك ويغار
اتمنى تتقبلوا رايي براحبه صدرر
تحياتى

بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس مارس 18, 2010 4:23 pm

تسلمى سمر على مرورك وردك .............. وفعلا الحب والارتباط اللى يعتبر ملهووووووووش اخر ولا نهايه صحيحه يبقى ملهوش لازمه اصلا من الاول................

نورتى ياقمر واكيد لكى ولرأيك خالص الاحترام والتقدير :joker:
دتش
عضو فعال
عضو فعال
دتش

ذكر عدد المساهمات : 51

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأربعاء مارس 31, 2010 11:08 am

طب لوكانت المشكله من الاهل
يعني حبيبك جه خطبك وهما رفضو المبدء
يعني قالو صغيره وهيا 18 سنه يعني خلاص
وبصراحه البنات كتير والرجاله قربو ينقرضو

هقولك مثال تاني
انا رحت اخطب وحده وكنا عارفين بعض وكانت انسانه محترمه رحت اخطبها قلولياختها الي اكبر منها لسه متخطبتش
هيا تعمل ايه تسبني ولا تكمل معايا لو جيتي تحسبيها مش هتلاقي غي ان الدنيا هيا الي بتعمل فينا كده وفيهم
مسمعتيش اغنية الدنيا خربانه
دتش
عضو فعال
عضو فعال
دتش

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأربعاء مارس 31, 2010 11:10 am

وبرده هقولك انتي عندك حق
لان دي الاصول
ليالي
اداريه
اداريه
ليالي

Egypt
انثى عدد المساهمات : 1380

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأربعاء مارس 31, 2010 12:33 pm

بصراحة موضوع جميل بس اي ولد بيمسك ايد اي واحدة او خرج معاها يقؤلك مهي خرجت مغايا ممكن تخرج مع غيري اوتمسك ايد غيري وتروح الثقة والاحترام قليل اوووووووووي اللي بيثق في حد في زمنا دة
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس أبريل 01, 2010 7:16 pm

سميره تسلملى لمرورك

وفعلا انتى عندك حق قليل جدا اللى بيثق فى حد فى الزمن ده ..................... بس اى ولد هيلاقى البنت بتراعى ثقه اهلها فيها ومش بتخرج معاه من وراهم او بتمسك ايدو ..... او او او او... او تعرفو من وراهم من الاساس

غصب عنو هايثق فيها وهايحترمها وهايحبها اكتر كمان

نورتى التوبيك يالوزه ورده::

عدل سابقا من قبل بطله ذاتها في الخميس أبريل 01, 2010 7:26 pm عدل 1 مرات
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس أبريل 01, 2010 7:25 pm

دتش تسلم لمرورك وردك

فعلا البنات كتير والرجاله بينقرضوا .... بس الحب الحقيقى قليييييييل وصعب تلاقيه مره واحده فى حياتك

والدنيا لو خربانه كتييييييييير احنا اقوى منها .................وسعات احنا اللى بنخربها بادينا

نورت التوبيك
:joker:
احمدالطيب
عضو نشط
عضو نشط
احمدالطيب

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 192

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالجمعة أبريل 02, 2010 12:29 am

وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت 640940 كويس ان في من البنات اللي عارف مصلحة نفسة ومصلحة اهلة الشباب دلوقتي عايز يتسلي وبعدين عايز يتجوز واحدة محترمة وكمان يكون معاها شقة واللي بيحب انسان بجد بيحاول يبعدة عن كلام الناس واللي عايز يتسلي ميهمهوش مدام هي مسدقة كلامة وعيشة في الوهم وشكرا
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالسبت أبريل 03, 2010 8:26 pm

احمد لمرورك وردك ...... نورت التوبيك
دتش
عضو فعال
عضو فعال
دتش

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأحد أبريل 04, 2010 9:55 pm

المشكله اننا فعلا الي بنخرب الدنيا
والمشكله الاكبر انك لو قولتي لوحده الولد الي بتحبيه بيتسله معاكي وانتي تكوني اتاكتدي من كده وخايفه عليها هتفتكرك عايزه تاخديه منها او بتحقدي عليها لانك مبتحبيش وهيا بتحب
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالثلاثاء أبريل 06, 2010 6:14 pm

عارف حتى لو افتكرت انى بحقد عليها او عايزه اخدو منها زى مابتقول ..... هتبقى من جواها واثقه وعارفه انو بيتسلى بيها وهاتكون بتضحك على نفسها قبل ماتكون بتضحك على اللى حواليها لمجرد انها حبه الحاله تحت اسم الحب بالنسبالها....
دتش
عضو فعال
عضو فعال
دتش

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 8:34 am

الموضوع ده كبير مش صغير وعامله زي حسبة البرمه :موضوع رائع: هتضرب هضرب هتضرب هضرب
sanaa
عضو جديد
عضو جديد

انثى عدد المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 8:39 pm

تسلمي يا اخت سمر الموضوع بيجنن
أنا بدي أفرض رئي
بتعرفو إنو الحب مش عيب بالعكس دا احلى حاجة في الدنيا انك تحبي وتنحبي
بس الي بحب لازم يعمل قيمة لأهلو يعني مايعملش حاجة وحشة وخصوصا ازا الأهل بيوثق بيكم وأنا طبعا بحكي عن البنات لأنو لي راح تجيب العار مو الشب
وبدي كمان البنت تفكر وتختار الشب المنيح إلي بيخاف عليها وعلى صمعتها بشكر كل لي قدمو رأيهم بهالموضوع
rannom
عضو نشط
عضو نشط
rannom

انثى عدد المساهمات : 123

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس أبريل 08, 2010 3:37 pm

انا واحده بحب وعارفة يعني ايه حب ويعني ايه واحد بيتسلى بيا ويعني ايه واحد بيحب بجد انا اصلا في مشكلة بسبب الموضوع ده لاني في الاول اول ما قاللي بحبك قلت لماما وماما قالت لبابا وبابا ضربني وحصلت مشاكل كتير اوي بصي المهم فضلت احبه بس بنتكلم في التليفون مش بنتقابل ويوم ما بنتقابل مبيحصلش حاجة من الللي مكتوب لأني محجبة ولازم أصون الحجاب اللي بلبسه بقالنا اكتر من سنتين بنحب بعض وهو عايز يتقدملي بس عارف ان أهلي هيرفضوا لأنه لسة مش بيشتغل وهو اصلا قدي في السن بنحب بعض من ثانوي ودلوقتي في جامعة مع بعض وأهله عارفين ...
ده لو بيتسلى هيفضل يحبني كل ده ليييييه في مليون واحدة غيري ممكن يتسلى بيها من غير ما يحصلله مشاكل ولو بيتسلى كان هيخترع حجج عشان ميعرفنيش على أهله ولما بنتقابل بيعتبرني أخته قبل ما أكون حبيبته
انا اسفة اني طولت عليكو في الكلام بس انا عجبني الموضوع لأن المشكلة اصلا من الأهل مش من البنت
سندريلا
مشرفه
مشرفه
سندريلا

Egypt
انثى عدد المساهمات : 654

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالخميس أبريل 08, 2010 7:32 pm

ياجماعة كل الكلام دا جميل
بس احنا لية متكلمنيش في حتة الحرمانية
بمعني ان اي بنت بتخرج مع شاب تحت مسمي الحب وطبعا دا بكون كدب وتقبل او يقبل طبعا
ان يمسك ايديها او او طبعا انتو عارفين الباقي واللي انا بشوفة
كل دا طبعا حرام حرام وربنا مقلش كدا ومقلش ان الحب كدة
الحب اسمي واطهر من كل الكلام دا
تاني حاجة
واحد بيقول لواحدة بحبك ازاي بتحبها وانت اصلا مش بتخاف عليها
ازاي بتحبها وانت مفرج عليها الناس ومخلي شكلة وحش حتي قدام نفسك
طبعا هو بيضحك عليها اهو بيضيع وقت ومقضيها وفعلا يوم ما يفكر يتجوز عمرة ماهيجوزها ولو اتجوزها عمرة ما هيثق فيها ابدا طب لية بقي كل دا
لية الانسان مش بيتقي ربنا في كل تعاملتة

rannom
واحب اقول لزملتنا بتقول ان الاهل طب الاهل هيعرفو ازاي ان بنتهم في المكان الفلاني خرجة مع سخص تحت مسمي الحب انا هعلق علي كلامك
الاهل مالهمش زمب دي شماعة البنت بتعلق عليها اخطأها وتقول اهلي هما السبب
بصي البنت لما تعوز تعمل حاجة هتعملها ما في اي شئ يقدر يمنعا حتي لو اهلها
الفكرة فكرة ان مفيش وعي ولا في دين كلة عايز يعيش اللحظة وخلاص مش مشكلة بقي شكلي قدام الناس اية
مش عايزة اطول عليكوا بس بجد دي قضية مهمة
واخيرا عايزة اقول لكل الشباب والبنات عشان منظلمش حد انهم يتقوا الله في انفسهم
ولو بيحبو بعض يخافوا علي بعض ويحافظو علي بعض لحد ماربنا يكرمهم ويتجوزو من غير مشاكل ان شاء الله

دا رائي
وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت 640940 موضوع جميل
ليالي
اداريه
اداريه
ليالي

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 10:26 am

عندك حق في كل كلمة يا سندريلا فعلا احلي حاجةفي الدنيا الحب بس الحب الطاهر الحب الصادق من القلب اما الحب لغرض حراااااااااااام حراااااااااام واكيد فهمين يعني اية لغرض بس للاسف في زمنا دة الحب لغرض نادر جدا لما تلاقي حب صادق وانا عن نفسي عمري ملقيت الحب دة والعيب مش علي الشاب العيب علي البنت لانها هياللي بترخص نفسها ادام الشخص اللي بتحبة وحتي لو بيحبها هيرجع في كلامة لان عمر مافي واحدبيقضيها مع واحدة وهيفكر انها تكون شريكة حياتة وهي اللي بتخسر في الاخروالاهل ملهمش زمب فعلا لان الاهل بيبقي واثقين في بنتهم وهي بتخون الثقة
سندريلا
مشرفه
مشرفه
سندريلا

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 10:58 am

شكرا ليكي ياسميرة وفعلا عندك حقوربنا يستر علينا ويعدي الايام دي علي خير
وان شاء الله ربنا يكرمك باانسان يستهلك ياقمر لانك بجد انسانة جميلة وانا بحبك قوي

وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت 865802
rannom
عضو نشط
عضو نشط
rannom

انثى عدد المساهمات : 123

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 2:46 pm

احنا لو فهمنا دينا صح والله هنرتاح انا مش مع البنات اللي بيرخصوا نفسهم باسم الحب الحب اسمى وأطهر من ان البنت ترخص نفسها الحب يعني حبيب يخاف على حبيبته ويغير عليها انما اللي ماشي مع واحده ماسك ايديها وبيبوسها ده ايه ده الحب عمره ماكان كده الحبيب لازم يحافظ على حبيبته عشان يوم كتب الكتاب يحسوا باول لمسة بجد
Qeen of mourning
نائبه
نائبه
Qeen of mourning

Egypt
انثى عدد المساهمات : 957

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالأحد أبريل 11, 2010 8:18 pm

اولا

مرسي ليكي يا دودو عمري علي طرحك للموضوع ده لانه فعلا مهم

ثانيا

عارفه لو كل بنت وولد قبل ما يحبو يخافو ربنا ويخافو اهلهم
قبل ميخضو تجربه ممكن توصلهم في النهايه لطريق مسدود
يبقي كل شئ في النور وليه ميبقاش بعلم الاهل وقدامهم
وانا مش بلوم بس يا دودو علي الولد والبنت
انا بلوم الاهل لان ده بيرجع لتربيه المفروض الاهل يعطو اولادهم
الثقه المحدوده وهو انهم الابناء يعملو كل حاجه في حدود التربيه
بس امام الاهل انا عارفه ان في اهل مش بيتفهمو ده
بس حقهم علينا احترامهم مهما كانو وخوفهم علينا هو الي بيولد حبهم جوانا

ولو نعرف ونتفهم ان ده نوع من انواع الحمايه هندرك حبهم لينا

ثالثا

أنصح كل فتاة او شاب ان يارعو اهلهم في اي حاجه يعملوها وقبل كل ده يخافو ربنا لانه شايفهم وعارف هما بيخطاؤ في ايه
وبدعي ربنا انه ينجي كل امة محمد صلي الله عليه وسلم من تفانين العصر وربنا يرحمنا جميعا
مرسي ليكي يا دودو عمري مره تانيه

ملكــــــــة الاحـــــــــــــزان
ليالي
اداريه
اداريه
ليالي

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 1:53 pm

ربنا يخليكي يا سندريلا يا جميلة وانا كمان يا حبيبتي بحبك اوي
الشبح
.....
.....
الشبح

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 1713

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 4:23 pm

بجد:موضوع رائع:

تسلم ايدك يا دودى

اولا لو حد بيحب حد هيخاف عليه هيا مشكلتنا ان احنا فهمين
الحب غلط

فيها ايه ان الواحد يحب حبيبه فى الله

اولا انا مع الحب اووووووووووووى بس الحب الصح

خاف من ربك
وخاف عليها مش لزم علشان تبين للناس انك بتحبها انك تمسك ايديها يا اخى خاف عليها من عيون الناس

ياجماعه الحب جميل بس اولا لا تعضب الله

اللهم ارحمنا واعفر لنا

https://3omry.ahladalil.com
سندريلا
مشرفه
مشرفه
سندريلا

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 5:32 pm

اللهم مااميـــــــن

فعلا عندك حق ياشريف ياريت كل الشباب بتفكر زيك

بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت   وهو دا مش عيب .؟؟؟؟موضوع في غايه الاهميه وخاصه لكل بنت Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 6:10 pm

تسلموووووووووووووووووووووووووووو ا لمروركم وردودكم

سندريلا .... شبح .... بيبتى .... ليالى .... رانوم

كتيييييييييييييييييييييييير ليكم

والحب عمره ماكان غلط ولا عيب ولا حرام طول ماهو فى الصح اللى يرضى ربنا وكمان يرضى اهلنا ونكون بيه راضيين عن نفسنا

منورنى دايما يارب What a Face

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موضوع: موضوع تعبير جميل عن ثورة 25 يناير
» موضوع مهم لكل شخص
»  يخربيت ام دة موضوع
»  { ألُجًــٌٍلُــًسًُــهًٌٌٍٍٍٍُ أ’ُُلٌٌُرمٌٌُُضٌٌٍٍُِِِآنًًٍٍُُِِــيٌٌٍٍُُِِــهٌٌُ ٍٍُِِ}~ " موضوع بيعجبكم "~
»  موضوع شامل عن شهر رمضان