هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةعمرىمجلةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» دخول
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالخميس يناير 28, 2016 11:02 am من طرف الشبح

» اعتــــــــــــــرف..
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالخميس يناير 28, 2016 10:59 am من طرف الشبح

» رمضان كريم
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالإثنين يونيو 15, 2015 6:27 am من طرف كرم احمد

» بمناسبة رمضان كولكشن نغمات وادعيه دينيه واسلاميه
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالإثنين يونيو 15, 2015 6:20 am من طرف كرم احمد

» تعبيرات اطفال
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالإثنين يونيو 15, 2015 6:10 am من طرف كرم احمد

» برامج لازالة auto run من الفلاشات والجهاز
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالخميس مارس 05, 2015 6:09 pm من طرف الشبح

» ماذا تتمنى فى حياتك ؟
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالثلاثاء يوليو 23, 2013 6:06 am من طرف الشبح

» مفاجأة اليوم فلوس وتوكنات فى العاب الفيس والاكثر شهره top eleven
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالثلاثاء يوليو 23, 2013 5:39 am من طرف الشبح

» تحديث file exe pes 2013 v1.4
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالثلاثاء مايو 14, 2013 11:25 am من طرف الشبح

» سيارة BMW للبيع
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالسبت مارس 23, 2013 8:07 pm من طرف الشبح

» صور الجن التى رعبت قلوب الملايين حول العالم .. مفاجاءه
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالخميس فبراير 28, 2013 7:09 pm من طرف الشبح

أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الشبح
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ I_back10ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Empty 
ليالي
ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ I_back10ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Empty 
بطله ذاتها
Qeen of mourning
حبيبة
منبع الاحساس
spider
Asi
سندريلا
كرم احمد

ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟

منبع الاحساس
احمدالطيب
بطله ذاتها
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt
انثى عدد المساهمات : 1021

ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Empty
مُساهمةموضوع: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالثلاثاء أبريل 06, 2010 7:51 pm

--------------------------------------------------------------------------------

كل واحد منا له ذكرياته الجميلة.......و مواقفه الحلوة

وبعضها اشياء صغيرة ..يمكن ما تكون في قيمتها المادية .....شي يذكر .. ولكنها بقيمتها لنا

شئ كبير وغالي .......

بما فيها من ذكرى لنا تشكل اهم الاشياء ونحتفظ بها يوم بعد يوم ..سنة وراء سنة ..كلما

نظرنا لها تتجدد الذكريات وتهيج المشاعر ........

يمكن تكون رسالة....... او ساعة ........او قلم .......

او ميداليه نقش عليها حرف غالي ...............او ورد..............او.....

تتعدد اشياءنا الصغيره في حجمها .......الكبيره في قيمتها لارواحنا وحياتنا ......

سؤالي لكم ؟

ما هو أقدم شي تحتفظ به الى الان؟؟؟؟؟

اخواني واخواتي دعونا نتعايش مع بعض الذكريات الجميلة ...........

احمدالطيب
عضو نشط
عضو نشط
احمدالطيب

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 192

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالسبت أبريل 10, 2010 1:14 am

من الهدايا والتذ كارات هناك شيء يفكرنا بمن اهدونا هذة الهدايا ميدالية فضة كنت اخذتها من صديقة عزيزة عليا قوي وانا لم اراها منذ فترة ولاكن التذكار يذكرني بها دوما

واتمني لها السعادة والتوفيق في حياتها

قال رسول الله صلي اللله علية وسلم ( تهادو تحابو ) صدق رسول اللة صلي الله علية وسلم
منبع الاحساس
ادارى
ادارى
منبع الاحساس

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 780

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالسبت أبريل 10, 2010 8:31 am

هو انا مش فاكر بصراحه ايه اقدم حاجه عندي بس اللي انا فاكره

اني كنت واخد منديل من احد اصدقائي من فتره طويله

ومازال المنديل احتفظ به حتى الان
سندريلا
مشرفه
مشرفه
سندريلا

Egypt
انثى عدد المساهمات : 654

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالسبت أبريل 10, 2010 8:44 am

انا بقي عندي حاجات كتير محتفظة بيها لحد دلوقتي زي
عندي بلونة جميلة قوي بقالي اكتر من 5 سنين معايا
وعندي سبحة جميلة بقالة3 سنين
وطبعا عندي الفلوس اللي بيتكتب عليها للذكرا معايا بقالها كتير قوي
من وانا في المدرسة يعني في حاجات كتير قوي عندي اانا بحب قوي احتفظ بكل حاجة
اصدقائي ادوهالي كهدية
وطبعا زي مااحمد بيقول
قال رسول الله صلي اللله علية وسلم ( تهادو
تحابو ) صدق رسول اللة صلي الله علية وسلم

تسلم دايما موضوعاتك جميلة زيك

ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ 865802
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالسبت أبريل 10, 2010 8:52 am

تسلمواااااا لمروركم

احمد .. نادى .. سندريلا :joker:

منورنى دايما يارب
منبع الاحساس
ادارى
ادارى
منبع الاحساس

Egypt
ذكر عدد المساهمات : 780

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالسبت أبريل 10, 2010 2:13 pm

طيب انتي ماقولتيش انتي محتفظه بايه يا دعاء

ولا هي علينا احنا بس ولا ايه

يلا قولي
rannom
عضو نشط
عضو نشط
rannom

انثى عدد المساهمات : 123

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالسبت أبريل 10, 2010 2:51 pm

انا بحب احتفظ بكل حاجة عندي حاجات كتير اوي عندي ورقة عبارة عن 4 أصدقاء بنقول رأينا في بعض بصراحة كنت انا وصديقة عمري نورهان و صاحبتي نور وصديقي وأخويا عبد العزيز اليوم ده كلنا اتكلمنا مع بعض وكل وحد اخد الورقة اللي اصحابة كاتبينله فيها

عندي فلوس مدرسيني كاتبينلي فيها... عندي والله علب كنز بيبسي لاني مش بحب اشربه بحتفظ بيه وبكتب عليه الاسم

وعندي ورق كتير من ايام الثانوية العامة والدروس الخصوصية
وحاجات كتير من اصحابي ممكن تكون في نظر ناس كتير ملهاش قيمة بس قيمتها غالية اوي عندي

وعندي حاجات كتيييير أوي من حبيبي اغلى حاجة عندي خاتم فضة حبيبي لبسهولي في ايدي اليمين مش بشيله من ايدي ابدا

عدل سابقا من قبل rannom في الإثنين أبريل 12, 2010 5:48 pm عدل 1 مرات
Qeen of mourning
نائبه
نائبه
Qeen of mourning

Egypt
انثى عدد المساهمات : 957

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالأحد أبريل 11, 2010 9:06 pm

رائــــــــــع اوي التوبيك ده يا دودوعمــــــــري
انا محتفظه بمصحف كانت ادتهولي بنت عمتي وهو معايا بقاله 3سنين
وكمان تذكره  تذكار من دودوعمري
وكمان هديه كنت ختها من رئيس القطاع تدريب تانيه عشان غنيت لفيروز بتفكرني بجروب احلي تدريب
واقلام كانو ادهولي زميلي هديه في تدريب تانيه معايا لحد دلوقتي كتذكار
عارفه يا دودو ايه التذكار الي بجد والي عمره مهيفرقني ذكريات
مع اصحابي بفتكر لحظاتهم الحلوه ضحكتهم جنانهم
دودو وانا كمان عايزه اعرف تذكارك إيـــــــــه

ملكـــــــــة الاحــــــــزان
ليالي
اداريه
اداريه
ليالي

Egypt
انثى عدد المساهمات : 1380

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 1:28 pm

انا اقدم حاجة محتفظة بيهاهي لبانة سمارة دية اغلي حاجة عندي وبجد تسلم اديكي يا دودى
بطله ذاتها
اداريه
اداريه
بطله ذاتها

Egypt

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟   ما هو اقدم شيء تحتفظ به حتى الان؟ Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 6:41 pm

تسلمو لردوكم كلكم .. ومنورين التوبيك بذكرايتكم الحلوه

:joker:

هاقولكم انا محتفظه بإيه.......

محتفظه بورده حمرا تحفه من بنت كانت معايا فى التدريب السنه اللى فاتت ... وكمان عندى من معظم بنات التدريب صوره ششخصيه ومعاها ورقه مكتوب فيها ذكرى من كل واحده فيهم... وعندى دبدوب صغير من استاذه فاطمه السنه اللى فاتت فى المعسكر .... وعندى صور متصوراها مع دكاتره فى المعهد .دكتور سعيد يمانى .ومحمد محمود. عبدالخالق ثروت......

وكمان عندى تذاكر كنت قولت لصحابى كل واحد يكتبلى عليها كلمه هبه ورامى ونادى واسلام وشيماء ومروه .... وكتبولى عليها احلى كلام دايما بطلعهم و اشوفهم ابقى مبسوطه بكلامهم ليا

وعندى من نادى ربع جنيه فضه تحففففففففه اول ربع جنيه فضه يبقى معايا من الجداد يعنى ...........

وعندى اشعار كان رامى بيكتبها جاااااااااااااااااااامد

وعندى ورق كتييييير من فوزيه الهبله ....ههههههههههههههههههههههه شيماء صحبتى يعنى .. ورق كتبالى فيه احلى كلااااااام باحساسها الجمييييييييييييييييل ليا

وعندى ذكرياتى جوايا بينى وبين بيبتى وصحابنا ايام الثانوى ..... كل ذكريات الايام دى من جنووووووووووووووووون وبرأئه وطفوله وسعاده وحب وامان ......................................................... احلى ذكريات جوايا بجد

كفايه عليكو كده ده كتيييييييييييييييييييير :joker:

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اقدم لكم مجموعة من أجمل رسائل 2011